Uniek in Nunspeet winnaar volledig verzorgde winkelactie Bakels

Foto: Bakels

Een belangrijk onderdeel van de missie van Bakels is dat zij met hun producten, innovaties en service hun klanten willen helpen meer te verkopen. Omdat zij er van overtuigt zijn dat er op het gebied van winkelbeleid en -verkoop voor hun klanten/bakkers nog veel winst is te behalen.

Daarom is Bakels al enige tijd zeer actief op het gebied van 1-op-1 ondersteuning van de bakkers die graag een actieprogramma, marketingconcepten op maat en/of andere support wensen.

Veel bakkers maakten inmiddels al kennis met de positieve resultaten van deze aanpak.
Om de eerder beschreven Bakels-service wat meer onder de aandacht te brengen viel er voor bakkers die de Beko Najaarsdagen en het Open Huis van Bakeplus bezochten een elektrische, op afstand bestuurbare, Audi TT Roadstar te winnen met een daarbij horende winkelactie, volledig verzorgd met promotiemateriaal op maat.

Een van de gelukkige winnaars was Bakkerij & Lunchroom Uniek in Nunspeet.